Často kladené dotazy


Jak dlouho trvá dodání zboží?

Zboží skladem expedujeme zpravidla do druhého dne od objednávky. U zboží, které není skladem, může být termín dodání až 5 týdnů (často to však bývá i dříve). Zákazník je informován o předpokládaném termínu doručení.


Jak budu informován o odeslání zboží?

Každá změna statutu objednávky (přijetí objednávky, výzva k bankovní platbě, avízo odeslání atd.) je zákazníkovi oznámena e-mailem. Po odeslání balíčku máte možnost na webu České pošty sledovat doručování zásilky.


Jak správně určím velikost bot pro objednávku?

Dle naší zkušenosti velikost námi prodávaných svatebních bot odpovídá standardní velikosti obuvi pro ČR.


Jak je to s případným vrácením zboží?

Při nákupování na internetu platí 14 denní lhůta na vrácení zboží. Více o vrácení zboží se dočtete v "obchodních podmínkách". Konkrétně se jedná o kapitolu 7. Odstoupení od smlouvy.


Zasíláte zboží do zahraničí?

Ano, na základě zaslané poptávky Vám stanovíme konečnou cenu včetně dopravného. Tuto skutečnost řešíme se zákazníkem individuálně na základě země, do které bude zboží zasláno a měny, ve které bude placeno.


Nenašli jste odpověď na Vaši otázku?

Napište nám na e-mail obchod@ellegantfashion.cz, nebo nám zavolejte.